Ellie GouldingBaloise Session 2023
Ellie Goulding grew up on a council estate in sleepy Herefordshire before getting her enormous talent recognised while at university in the 2000s. Her folk-tinged electropop continues to charm along with her electric stage presence, on show here at Baloise Session 2023.