Fritz KalkbrennerBaloise Session 2023
Whether playing techno hits or lesser-known tracks, every turntable set featuring Fritz Kalkbrenner is an event not to be missed. Basel's congress hall is here transformed into a dance-floor, pounding to the sound of melancholy, euphoric and sometimes extravagant electro.