Norah JonesBaloise Session 2023
Norah Jones has won millions of fans across the world with her velvet-warm voice floating over the smoothest of grooves. As a singer-songwriter, her suave, light music has always flirted with the edges of jazz without fully embracing the genre. It's certainly a winning formula, winning her countless awards and regularly seeing her top the charts with each new release.