Shelf LivesARTE Concert Festival 2023
Shelf Lives have only been around for two short years and have just released one mini album. That's all it took for them to position themselves as flagbearers for the British punk spirit. Enjoy an explosive encounter with this colourful duo at the ARTE Concert Festival!