Alice Pheobe LouARTE Concert Festival 2023
Alice Phoebe Lou takes her independence as an artist seriously, self-releasing five albums while continuing to busk the streets of Berlin. She comes to the ARTE Concert festival armed with indie-pop gems from her latest effort Shelter.