Priya RaguARTE Concert Festival 2023
Fighting parental disapproval and industry indifference (at first) Zurich-raised Priya Ragu fought her way onto the tongues of tastemakers across the world with her debut mixtape damnshestamil. Her latest album Santhosam, pop-rnb heavily influenced by her family's Tamil origins, sees her take enormous strides forward towards establishing herself as an artist to be reckoned with in years to come.