Golden Eighties
Set in a vibrant shopping mall, "Golden Eighties" combines Chantal Akerman's feminist insight with musical comedy. Shop keepers and clients navigate infatuations, including three women who vie for one man's heart in song and dance. As consumerism frames their romance, the film explores deeper themes of identity and survival in modern society, punctuated by dazzling musical performances.