La MerJulia Fischer with the Frankfurt Radio Symphony Orchestra
As part of a series of concerts around the thematic concept "Nature and Earth", violinist Julia Fischer with the Frankfurt Radio Orchestra and conductor Alain Altinoglu perform La Mer by Claude Debussy as a celebration of the natural world in all its power, beauty and fragility. Orchestral swells and icy flourishes successfully transform water into music.