Valer SabadusBayreuth Baroque
Romanian countertenor Valer Sabadus has become a key name in the world of early music due to his radiant voice with pure timbre, along with his ability to perform at the top of his range with disconcerting ease. His capabilities in lyrical accents also enable him to breathe new life into classic Baroque roles, creating rounded characters with great sensitivity.