Mozart: Magic Flute OvertureFinnish Radio Symphony Orchestra
Three chords punctuate the overture to this masonic opera by Mozart. The number three, highly symbolic for Freemasons, is a recurring theme in The Magic Flute: There are three attendants of the Queen of the Night and three boys in Sarastro's kingdom.