Watch Twist Is Hair Political? 30 min Watch the programme
Knowledge of ancient craftsmanship is not only cultural heritage worth protecting, but also enables and inspires contemporary works of art. Twist looks at why centuries-old craft traditions like Murano glass are very much in vogue and are opening up new perspectives.