Watch Twist Roma: Pride and Prejudice 30 min Watch the programme
Twist looks at how female artists reconcile their dream job with family life. Film music composer Rachel Portman, prima ballerina Polina Semionova, actress Franziska Hartmann and artist Lakwena Maciver talk about motherhood and the fine line they often tread between career and compromise.