Christian Thielemann conducts BrahmsSalzburg Festival 2023
Brahms' "A German Requiem" with the Vienna Philharmonic Orchestra and the Vienna Singverein under the baton of German conductor Christian Thielemann: Easily one of the most eagerly awaited concerts of the 2023 Salzburg Festival.