Mixing (Métissages)A Film by Karine Silla Perez
Chanel’s first fashion show in Dakar in 2023 was historic – not least because of the historically significant venue of the Palace of Justice, a colonial edifice from former "French West Africa". Karine Silla's film about this event focusses on questions of identity, transmission and exchange, and how art and beauty can bring people together.