Serbians are protesting against violence
In Serbia, citizens are protesting to say "no" to violence and are calling for far-reaching reforms. The country is still traumatised by the two mass killings that took place last May. Protesters are accusing President Vucic's regime for allowing a climate of violence to develop in the country.