Mothers of Paris suburbs call for end to violence
In Paris suburb Aulnay-sous-Bois, one of the areas most affected by the riots that took place after a teen was fatally shot by a police officer, women already deeply engaged in community work are banding together to call for an end to the violence. While they fear for the safety of their children, the destruction their neighbourhood is witnessing makes life complicated.