Eastern Europe: The New GenerationOur Future: Armenia and Georgia
Nodar Chachanidze is concerned about the environmental damage caused by manganese mining. Together with young people from the region, he has set up an environmental club. Nané Paskevichyan is campaigning to preserve a monument to the victims of Stalinist terror, which has largely been forgotten.