Eastern Europe: The New GenerationOur Homes: Lithuania and Poland
Evelina runs the Šilainiai Project in the Soviet era housing estate she grew up in. The Lithuanian artist transforms wasteland into flowering gardens to promote a sustainable community. Bartek Glowacki in Poland has founded a start-up for small solar houses that produce more energy than they consume.