Eastern Europe: The New GenerationOur Traditions: Serbia and Croatia
Tijana gave up her metropolitan life to renovate her family's watermill, which had fallen into disrepair. Thanks to the know-how of her 92-year-old grandfather and clever use of social media, she has turned her business idea into a reality. Ivan learnt the blacksmith's trade on his own and is trying to keep his grandfather's workshop going.