Ukraine: How to Rebuild a Bombed Out Country
A landscape of ruins. Since the Russian invasion of Ukraine on 24 February 2022, hundreds of thousands of people have lost everything. Rebuilding the country is likely to take decades. Work is already underway at Hostomel, on the outskirts of Kyiv. This pilot project presents many challenges for the 80 urban planning experts from the Ro3kvit coalition.