Lebanon: Inside HezbollahRussian Media on Navalny's DeathMasha on Russia
Alexei Navalny’s death in prison has caused consternation and outrage around the world... except on Russian state media. From news programmes to talk shows and Telegram channels, exiled Russian journalist Masha Borzunova analyses the reactions of Vladimir Putin's propaganda machine to the death of the Russian opposition figure.