Fake NewsRussian Popstar Propaganda
If you want to understand Russian propaganda, you have to listen to Russian pop music, a vital part of Putin's campaign against the evil West. For artists like the megastar Shaman, who turn Kremlin propaganda into chart hits, propaganda songs are a goldmine while artists critical of the government and the invasion of Ukraine are sidelined.