Nothing To See HereHow Russian News Covered Prigozhin's Death
Russian TV was at a loss as to what to make of the death of former Wagner leader Yevgeny Prigoshin. Perhaps there hadn't been a briefing as to how his death was supposed to be reported on Russian television... Masha Borzunova has binged the Kremlin state media again - and unpicks all the varying narratives that emerged in the wake of the crash.