Fake NewsPutin Propaganda on Russian State TV
From the powers of biscuits to influence revolutions to who is really to blame for the war in Ukraine, the editors of Doschd (TV Rain) dissect every allegation made in Russian state news and propaganda programmes. For Fake News, Konstantin Goldenzweig analyses how Kremlin propaganda blames the West for their every misfortune.