Fake NewsRussophobia in the West
The editors of Doschd (TV Rain) have once again watched hours of Russian state propaganda broadcasts and take apart every fake allegation. In this episode, Konstantin Goldenzweig looks at how ingrained anti-Russian sentiment is in the West.