Anfisa LetyagoZurich Street Parade 2023
Anfisa Letyago has gradually established herself as one of the most influential DJs and producers in the industry. She works with leading labels such as Kompakt, Rekids and Drumcode, and her name appears on the bill of numerous international festivals and events like Ultra Music Festival, Tomorrowland and Parklife.