Brina KnaussZurich Street Parade 2023
Brina Knauss's reputation is no accident. The Slovenian DJ has an art to her mixing heralded by her many fans, among them electronic royalty like Damian Lazarus and Luciano. Her music has a sense of tonality, chords and melody clearly influenced by her classical training at an early age.