Sunrise concert with Iveta ApkalnaJurmalas Festival, Latvia
Iveta Apkalna's beach organ concert is always one of the undisputed highlights of the annual Jūrmala festival. Before the first light of dawn, hundreds of devoted music fans gather in Dzintari on the shores of the Baltic Sea to witness an extraordinary show: Iveta Apkalna's organ chords blending with the rays of the rising sun on a stage built right into the sand.