Selah SueMusilac 2023
Neo-soul and a whole lot more. Since wowing European audiences with her hit-filled eponymous album in 2011, Belgium's Saleh Sue has become a household name in her home country for her powerful singing voice and mental health campaigning. The title for latest album Persona was inspired by her experiences of voice dialogue therapy.