Jacob BanksMontreux Jazz Festival 2023
Midlands soulman Jacob Banks has made it to Montreux Jazz, Europe's biggest jazz festival. Second album Lies About the War perfectly demonstrates this rising star's blend of soul, RnB and Hip Hop.