Obituary - Summer Breeze 2023Rave the ReqviemM'era Luna 2023
The first pummelling epics from Rave the Reqviem were first heard back in 2011, but new album Ex-Eden- due in October 2023- will be the first to feature new vocalist Jenny Fagersrandh. Expect a sneak preview of new tracks here at M'era Luna, including the industrial symphonic mashup of new single Doombreaker.