La Darude - Les Nuits Secrètes 2023Dimension BonusLes Nuits Secrètes 2023
This Parisian rave collective used to be known as Salut C'est Cool, but have retired that name in favour of Dimension Bonus. What hasn't changed are their addiction to pummeling rhythms and their dedication to not taking themselves too seriously.