TAPE - Lil WayneFishbachLes Nuits Secrètes 2023
Surrealist mystique from French singer Fishbach, bringing her retro tinged pop to the stage at Les Nuits Secrètes. A set that manages to be at once melancholy and danceable, just like her last album Avec les Yeux.