Paavo Järvi conducts Mahler's Symphony no.3Lucerne Festival 2023
Gustav Mahler's "Symphony No. 3" opens the 2023 edition of the prestigious Lucerne Festival. The Austrian composer's work fills the stage at KKL- Lucerne's culture and convention centre- like a hymn to nature, deftly performed by the Lucerne Festival Orchestra and contralto Wiebke Lehmkuhl under the direction of Estonian conductor Paavo Järvi.