London Afrobeat CollectiveBardentreffen Nürnberg 2023
The London Afrobeat Collective say they have only one mission: Making people dance. That's just as well because it's impossible not to move when under the spell of this floor-filling 8 piece orchestra, a touring fixture in the UK and Europe over the past 5 years.