MAROBardentreffen Nürnberg 2023
Portugal's Marianna Secca Maro, aka MARO, is the daughter of a pianist and a guitarist and has been performing on stage since the age of 10. Later on she perfected her vocal and composition skills at Boston's Berklee College of Music before steadily building an international career as a singer-songwriter, pianist and guitarist.