Orchestre International du VetexBardentreffen Nürnberg 2023
Latin rhythms, klezmer spirit, tarantellas, polka and cumbia: The Orchestre International du Vetex is impossible to pin down. This Franco-Belgian brass band wears its stew of influences proudly while retaining a fiercely individual spirit. Get swept up in their joyful interpretations of everything from Franco-Belgian classics to Balkan folk via Latin America.