Anne-Sophie Mutter: Mutter's Virtuosi60 years of passion for the violin
Anne-Sophie Mutter performs alongside scholars from her foundation in the opulent Golden Hall of Vienna's Musikverein. The aim is to introduce them to a wider audience: This renowned German musician supports young artists by guiding them in their first steps as professionals. Its also a chance to celebrate the birthday of this world-famous violinist.