Alain Altinoglu conducts Mozart and StraussFestival international de Colmar
The Frankfurt hr-Sinfonieorchester is led by Alain Altinoglu, the celebrated conductor and new artistic director of the Festival international de Colmar. Les Noces de Figaro and Mozart's famous Symphonie n° 40 are on the programme for this special evening, culminating with Richard Strauss' oboe concerto with soloist François Leleux.