Maria João Pires & Paavo JärviLucerne Festival 2023
To open the second evening of the Lucerne Festival on the shores of Lake Lucerne, pianist Maria João Pires and the Lucerne Festival Orchestra, conducted by Paavo Järvi, give a thrilling performance of Wolfgang Amadeus Mozart's piano concerto No. 9 "Jeunehomme". This is followed by another highlight: Symphony No. 4 by Johannes Brahms.