Thierry MuglerFashion Designer and Showman
In his heyday in the 1980s and 1990s Thierry Mugler dressed women like no one else, accentuating the female figure to create invincible heroines in his fashion shows. Portrait of a remarkable creator, who started out as a ballet dancer, and who never stopped reinventing fashion and himself.