America 2024: Clan WarfareSummer (4/4)
As the presidential election approaches, this four-part documentary journeys deep into the divided nation of America. Episode four: With an assassination attempt on Donald Trump and Joe Biden dropping out of the race in favour of Kamala Harris, the summer is eventful.