America 2024: Clan WarfareEarly Summer (3/4)
As the presidential election approaches, this four-part documentary journeys deep into the divided nation of America. Episode three: As summer begins, Donald Trump’s campaign seems to be in the lead, at least according to polls conducted in the swing states.