America 2024: Clan WarfareSpring (2/4)
In spring 2024, political fatigue paralyses the USA. as the election campaign is faltering. A young first-time voter in Missouri does not feel represented by either Biden or Trump. In Pennsylvania, a mayor is fighting against the decline of his industrial town, while workers are increasingly turning to Trump ...