Re: A Palestinian Ecovillage
Farkha in the West Bank is a very special Palestinian village. Local people farm organically, there is a women’s cooperative, and the village council is an ideal of participatory democracy. Their aim to be self-sufficient in order to be free of the Israeli occupation as well as the Palestinian Authority.