Re: Same-Sex Parenting Under Threat in Italy
The Italian government is against same-sex parents as prime minister Giorgia Meloni does not believe that a child should have two parents of the same sex. Children of rainbow families risk having their birth certificates invalidated, resulting in the loss of parental rights for non-biological mothers and fathers.