Re: Animal Hoarders in Germany
Animal hoarding, sometimes referred to as Noah Syndrome, is when people keep an unusually large number of animals as pets and cannot look after them properly. Often a symptom of mental health issues, the problem is growing in Germany, with negative impacts on the unfortunate pets.