Erased (2018)A Film by Miha Mazzini & Dusan Joksimovic
Ana gives birth at her local hospital to a beautiful baby. But when a bureaucratic problem arises, her file is not on the system, Ana gets entangled in a Kafkaesque web that threatens her whole life. Erased deals with the true story of stateless people in the former Yugoslavia.