Meechy Darkosplash! Festival 2023
Meechy Darko first made waves back in 2012 as one of the Flatbush Zombies, a Brooklyn trio from the new school but lyrically focussed on the ghetto. His first solo album Gothic Luxury uses gothic themes to broach new themes in his music like institutional racism and the scourges of capitalism.