Roberto Fonseca, Mademoiselle and Gnawa DiffusionLes Concerts Volants 2023
Brush off those autumn blues with the latest collection of sets from Les Concerts Volants. This time jazzman Roberto Fonseca lays down some Cuban style grooves, the Mademoiselle supergroup pays tribute to Rachid Taha and Gnawa Diffusion stews up a heady mix of Mediterranean and African influences.